Pikkuprojektia - Little Project

Nyt on kehitteillä tämmöstä pikkuprojektia. Se vaatii vielä työtä, mutta en malta odottaa kertoakseni siitä.

Now I have this project on my mind. It needs little bit work, but I can't wait to tell about it.


Ostin tällaisen minikaktuksen. En yksinkertaisesti voinut jättää sitä Plantagenin isoon maailmaan.

I bought this tiny cactus. I just couldn't leave it to the big world Plantagen.


Sitten löysin sille minikasvihuoneen, jonne tulee tietenkin miniatyyripuutarha. Olen aina haaveillut sellaisesta.

Then I found little green house for it. Obviously there will be tiny miniature garden which I have always dreamt about.


Pikkupuutarha tarvitsee tietysti pienet puutarhavälineet.
Tiny garden needs tiny equipment of course.


Paketissa oli vaikka mitä! Pikkuinen köynnöstukikin. (Oikeastaan niitä oli kaksi.)
There was a lot of stuff in the box. Also the little vine support. (Actually there where two of them.)


 Toistaiseksi kaktukset vaan hengailee kuvun alla.
For now, there is only my cacti under the dome.


Mutta siitä tulee ajan kanssa upea. 
Lupaan.

But it will be awesome. 
I promise.




NewerStories OlderStories Home

0 comments:

Post a Comment